Note20hultra20

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

sms met onbekend ordernummer

Ik kreeg vandaag 13:07 uur dit, Je verzoek is ontvangen met ordernummer 319095681. We houden je per e-mail op de hoogte. Welk verzoek is dit. Ik kreeg het sms maar waarom

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Note20hultra20 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is een goede vraag. Als jij het zelf niet weet, dan is het wel erg vreemd. Misschien dat iemand van Vodafone je verder kan helpen. Wil je bij je profielinstellingen je gegevens invullen, dan kunnen ze met je mee kijken. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Note20hultra20 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is een goede vraag. Als jij het zelf niet weet, dan is het wel erg vreemd. Misschien dat iemand van Vodafone je verder kan helpen. Wil je bij je profielinstellingen je gegevens invullen, dan kunnen ze met je mee kijken. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Note20hultra20 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het SMS bericht wat je hebt ontvangen heeft betrekking op een bestelling. Een eerdere bestelling op 5 augustus is gecancelled en afgelopen vrijdag 7 augustus is opnieuw een bestelling ingevoerd voor Red Essential (2 jaar) i.c.m een toestel. Dit betreft de Samsung Galaxy Note 20 Ultra. Komt dit je bekend voor? Heb je per e-mail ook al een bevestiging ontvangen met daarin meer informatie? 

Note20hultra20
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Cecilia, inderdaad heb ik de mail gekregen. Was met mijn vraag net iets eerder. Zelfs nog telefonisch contact gehad dus alles is prima opgelost. Dank jullie allemaal. Moet de topic nu gesloten worden?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Als er verder geen vragen zijn, kan dit topic inderdaad dicht. Dat regel ik bij deze :-). Heel veel plezier met je nieuwe abonnement!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic