laautje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

sms app verdwenen na update

Vanmorgen kreeg ik een nieuwe update voor mijn Samsung s3, na alle installaties leek het allemaal prima.
Totdat ik een sms wilde verzenden, mijn complete sms app is verdwenen, ik kan ook geen sms meer ontvangen.
Hij zit niet onder de verborgen apps...
heeft iemand hier ook last van? Dan wel een oplossing?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
laautje
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb een andere oplossing gevonden, ik heb de app handcent sms gedownload! En het werkt!
Ik kan smsen en ontvangen!
Alles beter dan terug naar fabrieksinstellingen! 😉
Maar heel erg bedankt voor het meedenken!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi laautje, dat is inderdaad wel apart. Zie je hem wel nog tussen de geïnstalleerde applicaties staan? Zie instellingen -> applicatiebeheer -> alles -> berichten
laautje
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Bas,
Ook bij applicatiebeheer staat hij niet meer, ik heb opnieuw de configuratie instellingen opgevraagd en gekregen en ingeinstaleerd...
maar nergens terug te vinden.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hmm, er zijn een hoop ingewikkelde manieren om de app er weer in te krijgen, maar als ik het goed begrijp heb je het toestel net geüpdate? Dan heb je neem ik aan ook een back-up enzo?
Dan zou ik in dit geval denk ik het toestel gewoon terugzetten naar de fabrieksinstellingen en opnieuw updaten. Het is een beetje schieten met een kanon op een mug, maar ik denk dat het de optie is die verreweg de minste tijd kost 😉
laautje
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik hoop dat de back up nog ergens staat, ik heb niet specifiek een back up gemaakt! 😞
Maar zal kijken of het me lukt...
Bedankt!
laautje
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb een andere oplossing gevonden, ik heb de app handcent sms gedownload! En het werkt!
Ik kan smsen en ontvangen!
Alles beter dan terug naar fabrieksinstellingen! 😉
Maar heel erg bedankt voor het meedenken!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic