Ria

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

smart abonnement en toch sms' jes over Passport?

Beste vodafone,
 
Ik ben een klein beetje in verwarring :).
 
Ik heb eind vorig jaar een Smart-abonnement afgesloten (was een verlenging op een wat ouder abo) en ik blijf maar sms'jes ontvangen dat ik mijn Vodafone Passport moet aanzetten.
 
Bij het nalezen van de informatie over dit abonnement, kom ik tot de conclusie dat ik in het buitenland (de passportlanden) kan bellen/sms'en en internetten tegen nationaal tarief. Dus Vodafone Passport is een onderdeel van het abonnement?
 
Waarom krijg ik dan nog deze sms' jes? 
 
En ik ga ervan uit dat jullie met internetten en bellen tegen nationaal tarief bedoelen dat dit binnen de bundel valt. En dat dit niet extra in rekening wordt gebracht. Staat er niet expliciet bij genoemd, maar is wel mijn beleving van de term ' tegen nationaal tarief'. Graag hierop een bevestiging, svp.
 
Alvast bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey RIa,

Sorry voor de hele late reactie!

Met smart abonnementen kun je je nationale bundel 60 dagen per jaar gebruiken in de europese landen.

ALs je dit vaker doet dan 60 dagen worden er wel kosten buiten de bundel berekend.

Groetjes,

Bekijk in context

2 Reacties 2
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey RIa,

Sorry voor de hele late reactie!

Met smart abonnementen kun je je nationale bundel 60 dagen per jaar gebruiken in de europese landen.

ALs je dit vaker doet dan 60 dagen worden er wel kosten buiten de bundel berekend.

Groetjes,
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Geen verdere reacties nodig, slotje
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic