Hoi @GMK
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat jammer dat je op een vervelende manier kennis maakt met de community van Vodafone. Er lopen, jammer genoeg, al een aantal cases bij de klachten afdeling over het gebruik van Unlimited. Wat ik begrepen heb is dat de één er meer last van heeft dan de ander en dat het daarom moeilijk is om te zoeken waar het nu aan ligt. Nu ben ik niet werkzaam bij Vodafone dus ik kan je ook niet zeggen of deze informatie klopt. Daarom is het beter om je klacht in te dienen via het klachtenformulier en dan kunnen ze het voor je uitzoeken. De klachten die je ons op de community wil besparen moet je dan ook aan hun doorgeven!
Over 5G gebruik kan ik zelf erg kort zijn, ik heb mijn telefoon terug gezet naar 4G en heb daardoor veel beter bereik en sneller internet. Je zou natuurlijk zeggen dat het terug is in de tijd, maar als het helpt dan is het misschien bij jou ook het proberen waard. Gelukkig gaan alle providers in 2024 naar het echte 5G, dan zou het probleem volledig moeten zijn opgelost. Althans, dat mogen we hopen 😉
Gekke vraag, je hebt unlimited, dan heb je toch geen extra kosten buiten je bundel? Goed, je kan niet zo makkelijk meer aan 2GB extra komen, maar heb je dan wel kosten? Dit heb ik niet eerder van iemand gehoord, ben er wel benieuwd naar eigenlijk. Ik hoop dat je er met de klantenservice uit komt en dat ze je helpen met dit probleem.