GMK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slechtste mobiel internet provider van Nederland.

zeslechtste mobiel internet provider van Nederland.

• ik geef 10 weken van te voren voordat me abonnement afloopt aan digitaal bij Vodafone dat ik me contract bij tele gaat stoppen en dat hun met mijn nummerbehoud aanstaande jaar te faciliteren. Nu krijg ik na die aanvraag direct een sim kaart opgestuurd. echter zou dit pas gebeuren in de laatste aantal dagen van je nog lopend contract. Nu had ik dus geen bedenktijd meer omdat ik die simkaart pas heb geopend op het moment dat je je sim kaart kan gaan gebruiken volgens de Vodafone regels.
  • nu heb ik een te duur abonnement voor de diensten die geleverd worden. De Mobiele netwerk van Vodafone is ontzettend traag .. 2MB/s gemiddeld. echter adverteren ze me de hoogste snelheid in verglijking tot andere providers die draadloos 5G aanbieden. abbonementen van andere providers haken makkelijk 20MB/s.
  • nu heb ik dus 80 berichten gestuurd in 2 a 3 dagen om me tegoed op te waarderen omdat die app van Vodafone veel te langzaam refreshed waardoor ik soms 4 x moet aangeven dat die 2GB extra bundel geactiveerd is.
  • maar vodafone stuurt me direct een bericht dat ik te veel smsjes verstuur. lol . als deze crappy provider nou eerst is naar hun eigen software gaan kijken om dit te verbeteren, hoef ik ook niet 80 x te sms's. net ofdat ik niks beters te doen heb.
  • dit is bij ver de slechste provider die ik ooit heb gehad.
  • er zijn nog meer dingen niet goed gegaan maar laat ik jullie dat besparen.
  • dan krijg ik zo een reactie met we gaan dr alkes aan doen blablabla of ze gaan het hebben over spel regels.. echt een zwaar triest bedrijf dat alles geld kost van jd bubdel aanpassen tot €100,- over je datakosten heen gaat dat ze je dan pas wat laten weten. dit komt dus gewoon weer bij Vodafone uit zonder dat het hun iets kost en zo zijn er nog heel veelmeer haken en ogen waaronder Vodafone functioneert.
1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12246Posts
  • 3558Oplossingen
  • 3196Likes

Hoi @GMK 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat jammer dat je op een vervelende manier kennis maakt met de community van Vodafone. Er lopen, jammer genoeg, al een aantal cases bij de klachten afdeling over het gebruik van Unlimited. Wat ik begrepen heb is dat de één er meer last van heeft dan de ander en dat het daarom moeilijk is om te zoeken waar het nu aan ligt. Nu ben ik niet werkzaam bij Vodafone dus ik kan je ook niet zeggen of deze informatie klopt. Daarom is het beter om je klacht in te dienen via het klachtenformulier en dan kunnen ze het voor je uitzoeken. De klachten die je ons op de community wil besparen moet je dan ook aan hun doorgeven!

Over 5G gebruik kan ik zelf erg kort zijn, ik heb mijn telefoon terug gezet naar 4G en heb daardoor veel beter bereik en sneller internet. Je zou natuurlijk zeggen dat het terug is in de tijd, maar als het helpt dan is het misschien bij jou ook het proberen waard. Gelukkig gaan alle providers in 2024 naar het echte 5G, dan zou het probleem volledig moeten zijn opgelost. Althans, dat mogen we hopen 😉

Gekke vraag, je hebt unlimited, dan heb je toch geen extra kosten buiten je bundel? Goed, je kan niet zo makkelijk meer aan 2GB extra komen, maar heb je dan wel kosten? Dit heb ik niet eerder van iemand gehoord, ben er wel benieuwd naar eigenlijk. Ik hoop dat je er met de klantenservice uit komt en dat ze je helpen met dit probleem. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic