dick van Wijnga

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

slechte wifi in huis

Ondanks de reclame van Ziggo, hebben we al jaren slechte tot zeer slechte wifi in ons huis. Ik denk dat de omstandigheden van ons huis zeer slecht is, alles gelijkvloers, grootste afstand bijna 10 meter, geen deuren dus tja wat wil je. Meerdere boxen geprobeerd, aparte wifikast neergezet, nu de allernieuwste en snelste en meest stabiele kast gekozen en………………….. Het blijft bagger. Voor de wifibox >500 mbps op 5 meter afstand nog 30 mbps op 8 meter afstand rond de 20 mbps het heeft geen zin om buiten de achter gevel ( metselmuur zonder spouw en zonder isolatie en zonder staal enz ) op een afstand van 9 meter te testen.   Waar ligt het aan en waarom kan Ziggo dat niet oplossen

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @dick van Wijngaard 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vodafone en Ziggo zijn dan misschien wel 1 bedrijf maar toch staan ze nog los van elkaar. Deze vraag kan je daarom ook het beste stellen op de Community van Ziggo. Daar zitten allemaal mensen die je daar prima mee kunnen helpen. 

Zoveel Wifi verlies is namelijk wel heel veel en misschien is smartwifi is voor jullie om te gebruiken? Daarom verwijs ik je ook naar de Community van Ziggo, daar krijg je echt de juiste informatie. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @dick van Wijngaard 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vodafone en Ziggo zijn dan misschien wel 1 bedrijf maar toch staan ze nog los van elkaar. Deze vraag kan je daarom ook het beste stellen op de Community van Ziggo. Daar zitten allemaal mensen die je daar prima mee kunnen helpen. 

Zoveel Wifi verlies is namelijk wel heel veel en misschien is smartwifi is voor jullie om te gebruiken? Daarom verwijs ik je ook naar de Community van Ziggo, daar krijg je echt de juiste informatie. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @dick van Wijngaard 

Welkom op de Vodafone Community!
Dat klinkt niet heel goed. Kan me voorstellen dat je een goede verbinding wilt in huis. Zoals @Energieboy al aangeeft kunnen wij je vanuit hier niet verder helpen. 
Via hier lees je hoe je de Wi-fi kunt verbeteren. Mocht dit niet helpen, dan raad ik aan om op de Community van Ziggo een topic te openen. Hierdoor kunnen andere users je nog tips geven om het te verbeteren. 
Ook kijken mijn collega's van Ziggo graag met je mee! Hopelijk is het snel opgelost voor je. 

dick van Wijnga
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik ga bij ziggo proberen info te vinden, dank voor de tip

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@dick van Wijngaard 
Graag gedaan, ook namens @Energieboy

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic