Beste,
Ik heb ook al een poosje een iphone 5 (meer dan 1 jaar) en heb ook problemen met bellen en gebeld worden; kunnen elkaar slecht verstaan, geluid valt weg, verbinding wordt verbroken, etc. Heb al van alles geprobeerd qua instellingen en heb al meerdere keren via winkel, telefoon n chat geprobeerd t probleem met de klantenservice op te lossen oa heb ik een nieuwe simkaart geprobeerd en ze hebben me nu een Femtocel 1.0 gestuurd. Ik kan deze alleen niet (online) registreren omdat ik in Belgie woon en je blijkbaar een nederlandse postcode nodig hebt en aangezien je postcode gelinkt is aan waar je woont en waar je dus een betere verbinding wilt, heeft t weinig zin om een andere postcode in te gaan voeren... Toen ik mijn verhaal deed over de slechte verbinding (dus dat geluid wegvalt, verbinding verbroken wordt ed ondanks voldoende streepjes ontvangstbereik) heb ik daarbij duidelijk vermeld dat ik in Belgie (net over de grens) woon en dat ik deze problemen vooral in Belgie ervaar... Waardoor t dus aannemelijker is dat t een probleem is van Vodafone en niet van Apple (want ook met hun heb ik contact gehad, opgestuurd maar ook zonder positief resultaat). Nu wilde ik natuurlijk wederom contact zoeken met Vodafone, maar bellen kan ik niet, mailen kan blijkbaar niet, want daar doen ze niet aan, en de chat is momenteel niet te gebruiken volgens de website... Dan maar via t forum... Ook kreeg ik laatst t bericht dat ik 80% v mn datalimiet zou hebben gebruikt (ik heb een databundel van 2gb) wat onmogelijk is want ik zit altijd op ons wifi netwerk. N ook dat is niet de eerste keer dat dat misgaat, in het verleden heb ik ook al eens een mega rekening ontvangen omdat ik meer dan 2gb internet zou hebben gebruikt. Tijdelijk toen mijn datalimiet verhoogt naar 5gb, maar al snel bleek dat ik ver onder t limiet v 2gb bleef. Ondanks dat ik dat toch een duidelijk bewijs vind dat die ene rekening gwoon niet klopte, heb ik em gwoon moeten betalen. Ik vind het ontzettend vervelend dat ik al meer dan een jaar een duur abonnement heb waar ik maar weinig gebruik van kan maken omdat t allemaal zo slecht werkt. Zucht... Volgende abonnement gaat zeker niet van Vodafone zijn!