Korse

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slechte verbinding

Mijn berijk ie de laatste tijd zeer slecht ook in Duitsland ....balen... vooral voor mijn werk CK

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

In dat geval raad ik eens aan om de stappen te doorlopen van onze network check. https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml 

Met name vooral de kruistest en sim wissel. 
Bij een kruistest gaat jouw simkaart in een ander type merk/ toestel en een werkende simkaart in jouw toestel.
Hiermee kun je uitsluiten waar het probleem ligt. 

Mocht het de simkaart zijn, dan raad ik aan om een sim wissel te doen in een van onze winkels. 
Neem hiervoor wel een geldig ID bewijs mee. Mocht deze stap niet werken, dan kun je aan het einde van de network check een onderzoek aanmaken voor de network crew. 
Mijn collega's van de network crew gaan dan onderzoeken wat er aan de hand is @Korse 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Korse 

Ik kan mij voorstellen dat het behoorlijk vervelend is als de verbinding niet optimaal is.
Op welke postcode in Nederland ervaar je dit? Wat ervaar je precies? Traag internet, geen internet, niet kunnen bellen of gebeld worden? Wat zie je betreft het netwerk in beeld? 

Betreft het buitenland raad ik je aan om de stappen in het topic over roaming te controleren. 

Korse
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4g valt volledig weg ...niet berijkbaar omgeving Katwijk en Noordwijk op mij huisadres soms helemaal geen verbinding

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

In dat geval raad ik eens aan om de stappen te doorlopen van onze network check. https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml 

Met name vooral de kruistest en sim wissel. 
Bij een kruistest gaat jouw simkaart in een ander type merk/ toestel en een werkende simkaart in jouw toestel.
Hiermee kun je uitsluiten waar het probleem ligt. 

Mocht het de simkaart zijn, dan raad ik aan om een sim wissel te doen in een van onze winkels. 
Neem hiervoor wel een geldig ID bewijs mee. Mocht deze stap niet werken, dan kun je aan het einde van de network check een onderzoek aanmaken voor de network crew. 
Mijn collega's van de network crew gaan dan onderzoeken wat er aan de hand is @Korse 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic