Ook hier sinds 7 maanden sinds ik ben verhuisd slecht bereik, buiten helemaal aan ramp , ze hebben toe geven dat bereik hier slecht is dat ik maar een kastje moet kopen voor binnen? heb wel een duur abbonnement afgenomen internet werkt niet of traag , buiten ben ik helemaal niet te bereiken en vlieg ik regelmastig zelfs van netwerk af .
Alles is al na gekeken heb een klacht in gediend daar hoor je niks op ! tevens iedereen hier bij mij komt met een vodafone abbo ervaart het zelfde , heb nog een telefoon liggen met vodafone en daar het zelfde op . De fout ligt niet bij mij of mijn mobiele telefoons dat weten we nu wel .
Vind fijn dat ze toegeven dat bereik ver onder maat is hier maar een passende oplossing geven ze niet dan alleen wel blijven betalen voor iets was amper werkt ! ben al meer als 10 jaar klant bij ze .
Zou graag op korte termijn een oplossing willen zien.... ik betaal nu voor iets wat slecht of niet goed werkt daarbij geeft het enorme problemen op prive vlak ivm dat ik ten alle tijde bereikbaar moet zijn ivm met mij autisische kinderen en die ziek en mindervalide zijn . zo wel voor speciaal onderwijs als de opvang.
Ik verwacht eigenlijk dat ze dit snel naar behoren gaan oplossen en of het contract ontbinden zodat ik kan overstappen naar een ander.