lionsgate

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slechte verbinding g3 en g2 in en om het huis .

Ook hier sinds 7 maanden sinds ik ben verhuisd slecht bereik, buiten helemaal aan ramp , ze hebben toe geven dat bereik hier slecht is dat ik maar een kastje moet kopen voor binnen? heb wel een duur abbonnement afgenomen internet werkt niet of traag , buiten ben ik helemaal niet te bereiken en vlieg ik regelmastig zelfs van netwerk af .
 
Alles is al na gekeken heb een klacht in gediend daar hoor je niks op ! tevens iedereen hier bij mij komt met een vodafone abbo ervaart het zelfde , heb nog een telefoon liggen met vodafone en daar het zelfde op . De fout ligt niet bij mij of mijn mobiele telefoons dat weten we nu wel .
 
Vind fijn dat ze toegeven dat bereik ver onder maat is hier maar een passende oplossing geven ze niet dan alleen wel blijven betalen voor iets was amper werkt ! ben al meer als 10 jaar klant bij ze . 
 
Zou graag op korte termijn een oplossing willen zien.... ik betaal nu voor iets wat slecht of niet goed werkt daarbij geeft het enorme problemen op prive vlak ivm dat ik ten alle tijde bereikbaar moet zijn ivm met mij autisische kinderen en die ziek en mindervalide zijn . zo wel voor speciaal onderwijs als de opvang.
 
Ik verwacht eigenlijk dat ze dit snel naar behoren gaan oplossen en of het contract ontbinden zodat ik kan overstappen naar een ander.
6 Reacties 6
lionsgate
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
9 werkdagen verder na de klacht via vodafone hoor nog steeds niks . de notas blijven wel binnen komen ........
 
Jammer dat je als klant bij vodafone zo behandeld word 😞 mijn eerder klachten via de telefoon hoor ik ook niks meer op is al weken stil.
 
 
 
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Lionsgate, er blijven natuurlijk altijd locaties bestaan waar de dekking helaas niet optimaal is. We blijven ons best doen het netwerk te verbeteren zodat onze klanten op zo veel mogelijke plekken goede dekking ervaren. Echter kan dit niet altijd op korte termijn. Daarom biedt SignaalPlus in de meeste gevallen een oplossing. Ik raad je aan hier toch eens naar te kijken. Het is een gemakkelijke, snelle en werkende oplossing in ieder geval.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Helaas heeft signaal plus niet al te veel zin als er buiten ook slechte denkking is.
Een bedrijf waar men, naar eigen zeggen, 99.9 % buiten heeft op 2G en 95% op 3G heeft...
http://over.vodafone.nl/vodafone-nederland/feiten-en-cijfers/factsheet-vodafone-nederland
Ik betwijfel of die cijfers wel kloppen als je de problemen zo leest
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
SignaalPlus werkt al met een minimale dekking. Dus er is niet veel nodig om het signaal daarmee te versterken.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Heb je ook veel aan als je niet thuis bent en buiten ook slechte dekking hebt.
Binnen kan Vodafone geen dekking garanderen dus hoe kan men dan garanderen dat SignaalPlus wel werkt?
Is niemand bij Vodafone die kan vertellen waar er dan gemiddeld € 50.- of meer per maand nog goed voor is.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
SignaalPlus is een oplossing voor vaste locaties en helaas niet voor verschillende (buiten) locaties. We kunnen inderdaad niet overal binnendekking garanderen maar minimaal signaal is al genoeg. Vanaf hoeveel - dBm dat is kan ik je niet aangeven. Ik spreek hierbij ook uit eigen ervaring ;-).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic