lebo Vastgoed

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slechte verbinding 1062 postcode gebied bedrijven in omgeving

slechte verbinding 1062 postcode gebied bedrijven in omgeving, al weken drama

7 Reacties 7
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 890Oplossingen
  • 1031Likes

Hoi @lebo Vastgoed

Wat irritant dat je in een specifieke omgeving de laatste tijd zo'n slechte verbinding ervaart. Ik wil je aanraden om onze netwerkcheck even te doorlopen. Na al deze stappen wordt er een onderzoek aangemaakt voor onze netwerkcrew en zij kunnen vervolgens een diepere blik op het netwerk werpen.

lebo Vastgoed
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wij zijn een bedrijf met circa 50 medewerkers, allen ondervinden wij slecht verbindingen , robotstemmen of de verbinding valt weg.

Al enige jaren  hebben wij  vodafone abonnementen en denk nu over te stappen.

Het kwalijke dat we van kastje naar de muur worden gestuurd met onzinnige vragen.

Henk Directie LEBO

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 890Oplossingen
  • 1031Likes

@lebo Vastgoed Je eerdere bericht was vrij summier qua informatie. Als alle medewerkers dit probleem ervaren in een specifieke regio en dit eerder altijd probleemloos heeft gewerkt, dan kan er iets in het netwerk veranderd zijn of dat een bepaalde mast problemen heeft. Dit moet dan ook uitgezocht worden. De Community is hiervoor alleen niet de juiste plek, want dit is in eerste instantie een klant-helpt-klant forum voor particuliere aansluitingen. Het blijkt hierbij om een zakelijk abonnement te gaan dus ik wil je aanraden om met hen contact op te nemen, zodat dit z.s.m. uitgezocht en opgelost kan worden.

lebo Vastgoed
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat is ook het punt niet geholpen worden, onze neven vestiging METHotel Amsterdam dezelfde problemen ervaart.

Geef me een direct nummer ergens kan doorpakken.

Gr Henk

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Zoals Cecilia al aangeeft, je kan contact opnemen met de zakelijke klantenservice: https://www.vodafone.nl/zakelijk/contact 

En als je groot gebruiker bent dan mag ik toch aannemen dat je een vaste aanspreek persoon hebt. Zeker bij groot gebruikers is dit het geval. Heb je dat niet, dan zou ik daar ook gelijk naar vragen. 

lebo Vastgoed
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik adviseer je zelf eens te bellen over de klantvriendelijkheid

Ons probleem volledig genegeerd wordt.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Nee hoor, niemand negeert je vraag/probleem. Dit is een particuliere community en geen zakelijke. Daarom ook de verwijzing naar Vodafone zakelijk. Je kan op de zakelijke klantenservice pagina je gegevens achter laten en dan bellen ze je terug of je kan een business afspraak maken. Daarnaast is het ook mogelijk om een chat te starten. 

Die mensen hebben zakelijke kennis en helpen je graag verder. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic