Cahri

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slechte service!

Na 7 jaar trouwe klant van vodafone te zijn is dit abonnement toch echt mijn laatste!! Mijn abonnement is er duur, ik dacht: dan heb ik zeker een goed toestel maar de werkelijkheid is anders! Ik heb er veel problemen mee zoals een uitvallende telefoon, vastlopende telefoon en geen bereik! Nou dacht ik slim te zijn door mijn toestel met een verzekering vanuit Vodafone me te verzekeren. Mijn telefoon is 3x keer opgestuurd waarbij deze iedere keer met dezelfde klachten (of extra klachten) terug kwam de problemen zijn dus nog steeds niet opgelost. Ondanks dat mijn klachten nog steeds niet verholpen waren kreeg ik toch de rekeningen terwijl mij beloofd was niets te hoeven betalen! Advies van Vodafone: stuur hem nog maar een keer op! Tja natuurlijk want het geld groeit op mijn rug ....-_-

Groetjes een teleurgestelde klant!
2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Cahri, vervelend dat je zoveel problemen met je toestel ervaart, daar zou ik zelf ook niet blij van worden. Dat het toestel kapot gaat, daar kunnen wij als Vodafone weinig aan doen toch?

We moeten samen wel zorgen dat er een goede oplossing voor komt. Als het niet mogelijk blijkt om je toestel te repareren onder de garantie, dan moet er gewoon een vervangend exemplaar komen. Als meerdere reparaties niet geholpen hebben is dat ook ons beleid. Is dit je nog niet aangeboden door mijn collega's?
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Cahri,

Wat je ook kunt doen is een klachtenbrief schrijven aan Vodafone. Ter attentie van de Afdeling Klachten.
Kijk voor de adres-gegevens van Vodafone op de website onder de rubriek: Contact.
Print dit topic, inclusief het antwoord van Moderator Bas.

Zet je klantnummer en je nul-zes-nummer en de tijden dat je bereikbaar bent in je brief. En ook je e-mail-adres.
En natuurlijk je klacht.
Dan heb je de meeste kans op succes. En een vervangend toestel. Daar heb je gewoon recht op na zoveel ellende.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic