Beste vodafone,
Mijn toestel SONY Z2 heb ik net een half jaartje, ik had hem denk ik 2 weken en toen was er van alles kapot helaas, me schuifklepje lag er af, me aan en uitknopje lag er af, me speaker deed het niet en als ik mensen belde gaf die heel vaak geen gehoor. Dus ik laat me toetsel door vodafone ophalen en naar dynafix sturen. dynafix deed er 2 MAANDEN over om hem te maken omdat die werd door gestuurd naar een exstern bedrijf, wat dus het verhaal het waren fabrieks fouten van sony dus ik keeg heel netjes van vodafone een nieuwe telefoon, omdat die te erg er al aan toe was. 2 weken later valt mij telefoon uit me handen op het aanrecht van de keuken wat misschien een val was van 15 cm op het keukenblad en ik draai hem om helemaal kapot tot het ergste aan toe dus toen weer laten ophalen en oplaten sturen, en toen duurde het 2 maanden voor ik een **bleep**ing prijs opgaven kreeg toen moest die nog gemaakt worde en ik had al zo vaak gebelt van waar me telefoon bleef en werd steeds rond gestuurd want dynafix gaf vodafone de schuld en vodafone dynafix dus ik kwam er voor geen meter meer uit uit eindelijk ben ik naar de winkel gegaan en hebben hun daar gebelt en het was dus omdat sony de nieuwe onderdelen niet nog kon lever dus daarom duurde het zo lang, nu dus over 4 dagen is het 3 maanden veder krijg ik eindelijk met telefoon terug , maar het ergste is ik zou hem dus vandaag krijgen niet binnen gekomen dus ik bel dynafix zeggen hun ja hij is met de verkeerde koerier mee gegaan, dus sorry aangezien kerst er nu is krijg je hem pas volgende week. DUS mijn eindresultaat :
2 maanden z2 laten maken : netjes vervangt door vodafone
3 maanden z2 laten maken : 352,- euro voor reparatie kosten & 45 euro aan bel kosten exstra als het niet meer is op een abbo van 60,- per maand
Dus vodafone ik heb totaal maar 1 maanden kunnen genieten van mijn toetsel op al een 6 maanden
ik ben onzettend ontevreden dit is echt niet normaal,
dus wat gaat er nu gebeuren ? ik verwacht wel een compensatie van jullie ander ben ik geen vodafone klant meer volgend jaar