Frank1969

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slechte ontvangst in België

Waarom krijg ik telkens een andere provider in België.

Soms heb ik Proximus en soms base. Bij allebei heb ik 90% van de tijd slecht of geen internet. Ook bellen gaat niet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Frank1969 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je mobiel netwerk op automatisch hebt staan dan zal je toestel altijd het beste netwerk oppakken. Wil je dit niet dan moet je deze op handmatig zetten en zelf een netwerk kiezen. Echter, als je dan op een plek komt waar dat netwerk slecht is, dan zal je zelf weer moeten omzetten. 

Het netwerk in het buitenland is altijd anders dan die van ons in Nederland. Het blijft altijd lastig in het buitenland, als je maar wel bereikbaar bent en op internet kan. En als je op een wip wap plek zit met keuze providers dan is het helemaal lastig en zal je telefoon blijven zoeken en zoeken. Dat is ook niet echt best voor je batterij en ook niet voor je bereik. Dus dan is handmatig even aanpassen soms een mogelijkheid. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Frank1969 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je mobiel netwerk op automatisch hebt staan dan zal je toestel altijd het beste netwerk oppakken. Wil je dit niet dan moet je deze op handmatig zetten en zelf een netwerk kiezen. Echter, als je dan op een plek komt waar dat netwerk slecht is, dan zal je zelf weer moeten omzetten. 

Het netwerk in het buitenland is altijd anders dan die van ons in Nederland. Het blijft altijd lastig in het buitenland, als je maar wel bereikbaar bent en op internet kan. En als je op een wip wap plek zit met keuze providers dan is het helemaal lastig en zal je telefoon blijven zoeken en zoeken. Dat is ook niet echt best voor je batterij en ook niet voor je bereik. Dus dan is handmatig even aanpassen soms een mogelijkheid. 

Frank1969
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Een beetje late reactie maar ik heb nu internet. Mijn instellingen staan op automatisch. Het gekke is dat mijn vriendin wel goede ontvangst heeft. We zitten maar 1,5 meter van elkaar af.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Wellicht zat je vriendin 1,5 meter dichterbij een netwerkmast ?! In ieder geval fijn om te horen dat je gebruik kunt maken van het netwerk.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic