ggbosscher

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slechte klantenservice

Waarom duurt het bijna 15 minuten bij de klantenservice voor er wordt opgenomen, en als je dan te worod wordt gestaan en wordt doorverbonden verlies je de verbinding. Opnieuw gebeld, weer 10 min. wachten, andere medewerker, ik verbind u door, en weer verbinding verbroken. Uiteindelijk chat gebruikt, maar die kunnen je niet helpen, weer gebeld, geen oplossong voor het probleem. anderhald uur verder, hevig gefrustreerd, geen oplossing. dan maar het klachtenformulier proberen in te vullen, dit lukt online niet door een storing. als ik safe desck bel, wordt er gewoon niet opgenomen.... is dit de service die je mag verwachten van een klant? Ik overweeg maandag opnieuw de safedesk te bellen om alles op te zeggen bij vodaphone!
1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi ggbosscher

Welkom op de community!
Jeetje wat een ervaring! Ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd hierover bent.

Ik wil je bedanken voor je feedback en eerlijkheid hierover. Ik ga dit ook intern doorgeven zodat hier in de toekomst beter rekening mee gehouden wordt.
Mijn collega's proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen en al hun vragen te beantwoorden. Hierdoor kan het soms wat drukker zijn op bepaalde afdelingen waardoor je in een wachtrij terecht komt.
Wel ben ik van mening dat er direct naar de juiste afdeling had doorverbonden moeten worden in plaats van meerdere malen doorverbinden. Namens Vodafone mijn excuses!

Ik hoop dat het alsnog snel wordt opgelost!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic