kimvanhoutum

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slechte dekking

Ik ben heb al 4 jaar een slechte dekking bij mij in en om het huis rond de tijd dat ik dan eindelijk mochten verlengen werkte het allemaal ineens naar behoren en je raad het al telefoon nog geen maand in gebruik en het hele gezeur begint opnieuw meer dan de helft van de tijd geen bereik en geen internet na keer op keer de klantenservice en een leiding geven te hebben gesproken zijn ze tot de conclusie gekomen dat ik gewoon maar pech heb en het er maar mee moet doen terwijl ze dat mijn man exact de zelfde problemen had met Vodafone ze onderzoek hebben gedaan en geconstateerd hadden dat hier in de omgeving inderdaad slecht dekking is.
Het blijft me toch verbazen dat ze er gewoon niks aan doen.
Zit je dan met een abonnement van 50 euro in de maand waar ik niks mee kan BEDANKT VODAFONE!
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Kim,

Allereerst welkom op het forum.

Jammer om te horen dat je deze ervaring hebt met ons netwerk. Heb je de optie SignaalPlus ook al eens besproken met onze collega's? Daarmee kun je dekking op een specifieke locatie verbeteren. Kijk voor meer informatie eens op SignaalPlus.nl.
kimvanhoutum
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja het verhaal signaal plus is al ter spraken geweest maar omdat ik geen vaste Internet verbinding heb en ook niet van plan ben om die te nemen om jullie abonnement te laten functioneren heb ik daar niks aan er word gewoon niks aan gedaan als ik mazzel heb is er 1 streepje bereik maar laat dit nou niet genoeg zijn om mijn Internet te gebruiken ik word er een beetje moe van dat er niks gebeurt op een signaal plus apparaat na.. ik ben van alles maar zeker totaal niet tevreden over Vodafone
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic