Jacob123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slechte dekking

De dekking van 4g en zelfs 3g op het treintraject tussen Den Haag en Utrecht id extreem slecht. Het is zelfs niet mogelijk muziek te streamen. Wordt hier iets aan gedaan en kan ik restitutie van mijn abonnement krijgen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jacob123
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste is om je ervaring te melden via deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Daar kan je een postcode opgeven van de plek waar jij geen bereik hebt. Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder. Alleen via die juiste weg kan je een storing en/of slecht bereik doorgeven en dan kunnen ze daar aan werken en/of je informatie verstrekken.

Nog even over je laatste deel:
Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan. Het betreft hier niet een woon- of vestigingsadres dus ik verwacht daar niet veel van. Maar je kan het altijd proberen aan te vragen natuurlijk.

Succes in ieder geval!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jacob123
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste is om je ervaring te melden via deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Daar kan je een postcode opgeven van de plek waar jij geen bereik hebt. Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder. Alleen via die juiste weg kan je een storing en/of slecht bereik doorgeven en dan kunnen ze daar aan werken en/of je informatie verstrekken.

Nog even over je laatste deel:
Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan. Het betreft hier niet een woon- of vestigingsadres dus ik verwacht daar niet veel van. Maar je kan het altijd proberen aan te vragen natuurlijk.

Succes in ieder geval!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Even een kleine toevoeging: zodra je in een trein zit, springt de verbinding van mast naar mast. Hierdoor kan het zijn dat je soms een slechtere dekking hebt. Hiervoor wordt geen coulance of restitutie aangeboden.
Ik raad je zeer zeker aan om een onderzoek aan te maken Jacob123.
Hopelijk wordt het netwerk snel verbeterd op het traject.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Wat een geweldige aanvulling toch weer Steven
Fijn dat je weer terug bent :blush:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic