deere105

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slechte dekking omgeving t harde, epe, elburg..

Beste Vodafone.
Ik ben al een aantal jaar klant van julie maar het valt mij oo dat de laaste tijd het netwerk kwa internet slechter wordt inplaats van beter. Ik begrijp dat meer mensen het zijn gaan gebruiken en dat het wel eens overbelast kan zijn.
Maar bv in de omgevind t harde . Epe . Elburg . Zaandam . Purmerend Zwolle heb ik vaker geen verbinding of erg slecht noem een H of minder zelfs.

Ik werk bij de landmacht en ik ben niet de enigste met dit probleem eigenlijk alle Vodafone gebruikers ervaren dit zo.

Zelf heb ik van alles al geprobeerd. Ander toestel. Nieuwer simkaartje. 2g aanzetten wat ik niet de oplossing vind en wat ook niet uitmaakt. En ga zo maar door.

Ik vind voor het geld dat er betaald wordt vandaag de dag voor je abonnement hier best wat meer aan gedaan mag worden.

Straks komt 4g maar op dit moment heb ik bijna nooit 3g...

Ik hoop dat julie hier een mooi plan voor hebben want dit gaat julie best wat klanten kosten denk ik.

Mvg jeroen de jong

4 Reacties 4
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey deere105,

Wat vervelend dat je de verbinding als slecht ervaart. H zou op dit moment de snelste verbinding moeten zijn die je kunt krijgen. Wat raar dat je daarmee zo'n andere ervaring hebt.

Heb je op andere locaties wel een goed bereik en is het alleen op de genoemde plaatsen? Heb je eventueel de postcodes voor me? Dan check ik de specifieke dekking.
deere105
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Epe 8161 HD. T harde 8084. Purmerend 1447br . Zwolle centrum. Elburg 8081 en dan eigenlijk heel elburg. Zaandam ook centrum.

Wel bedankt voor de snelle reactie

Mvg jeroen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heyhey,

De postcode in Epe zou op zowel 2g als 3g goed moeten zijn.
T harde is op 3g geen mast en 2g redelijk maar niet optimaal
Zaandam, Purmerend, Zwolle en Elburg, zouden op zowel 2g als 3g goed moeten zijn

Je geeft aan dat je al een andere simkaart en toestel geprobeerd hebt.
Ik denk dat we het dan niet bij jou of de netwerk kwaliteit moeten zoeken. Misschien is je abonnement niet goed ingesteld.
Ik raad je dan ook aan om nog eens met de klantenservice contact op te nemen en een onderzoek te laten uitvoeren om achter het probleem te komen.


deere105
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat kan ik nog wel een keer doen natuurlijk. Allen het is wel heel apart dat veel mensen dat hebben. Ik heb ook me toegangspunt opnieuw gedaan met de informatie van de site van julie. Het is geen oud toestel dat ik heb note 2 ...

Ik ga nog wel een keer langs de winkel en anders kom ik weer terug hier 🙂

Mvg jeroen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic