Rochie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slechte dekking PC 1186 amstelveen

Ik heb sinds jaar en dag een (zeer) slecht bereik in het gebied 1186 Amstelveen. Vodafone diverse keren hierover angesproken maar krijg als antwoordt dat er werkzamheden zijn; de laatste keer kwam vodafone met en voorstel dat ik een "apparaat"kon aanschaffen, ja je hoort het goed kon aanschaffen voor een beter ontvanst binnenshuis. Natuurlijk klinklare onzin maar dat begreep vodafone geloof ik niet. In amstelveen heeft 90 % van de woningen Ziggo dus binnenshuis via WiFi is het 'knallen", alleen buitenshuis is het een drama, echt een drama!!! vooropgesteld dat ik (nog) niet weet hoe het met de andere providers zit in dit gebied wil ik nu van Vodafone weten of dit verbeterd is met 4G daar ik binnenkort mijn abo afloopt en eigenlijk klaar ben met Vodafone, dus Vodafone kunt u mij garanderen dat ik met mijn nieuwe abo (4G) wel normaal kan streamen/internetten in het pc gebied 1186???
Zwaar teleurgestelde klant.
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Rochie, ik snap dat je dit niet als ideale oplossing ziet. Het simpele feit is helaas dat er altijd omgevingsfactoren zullen zijn die het signaal kunnen storen en daarnaast zijn er ook niet altijd genoeg geschikte locaties en middelen om het netwerk uit te breiden.

Wat betreft de toekomstige dekking: volgens mijn gegevens is er op dit moment op deze postcode al 4G uitgerold. Als je zelf een toestel hebt dat 4G kan ontvangen op de 800 Mhz frequentie (dat wil zeggen: alle 4G-geschikte toestellen behalve de iPhone 5) of iemand kent met zo'n toestel dan kun je het eenvoudig testen. Algemeen gesproken heeft 4G op de 800Mhz frequentie een vergelijkbaar bereik als het GSM-netwerk omdat beiden op een lage frequentie zitten. Dus als je thuis wel voldoende balkjes bereik hebt op 2G dan zou je op 4G een vergelijkbaar bereik moeten krijgen. Maar ik zou zeggen: test het even 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic