Paul_Bos

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slecht tot geen bereik Nijkerk 3863 EW

Zijn er problemen met de mast in de buurt van 3863 EW? De laatste dagen geeft mijn telefoon bij thuiskomst aan dat het netwerk niet beschikbaar is. Zie dan zo'n rondje met een streepaar erdoor en een driehoek met een uitroepteken in mijn scherm. Graag hoor ik van jullie.
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Paul_Bos ,

Vervelend maar misschien dat er storingen zijn of werkzaamheden daardoor kun je misschien minder of geen bereik hebben.
Klik > Vodafone werkzaamheden voor enige werkzaamheden.

(Let er wel even bij op dat als je en dorp of stad ziet die in de buurt is dat die mast ook problemen kan hebben waardoor signalen worden verstoord).

Voor enige tips klik je op de volgende link: Tips & Tricks voor geen bereik
Paul_Bos
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik weet niet welke mast ervoor zorgt dat ik een netwerk of belsignaal krijg. Zag geen storingen of werkzaamheden in Nijkerk staan. Hoe kom ik daar achter?
Gelukkig maak ik thuis gebruik van wifi maar ik wil ook graag goed kunnen bellen en gebeld kunnen worden.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Er zijn geen storingen of werkzaamheden bekend in die regio.
Heb je al eens gekeken of je iets hebt aan de Tips&Tricks?

Paul_Bos
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tips en tricks hebben niet geholpen. Dus hoe kan het dat ik thuis op de genoemde postcode geen streepjes signaal heb, en zonder wifi alleen maar netwerkverbinding G heb In plaats van 4g?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Mocht je het over thuis hebben en dan binnen kan er geen garantie worden gegeven dat het 4G netwerk volledig dan beschikbaar is. Dit door bijvoorbeeld door de muren in huis, andere apparaten die mogelijk verstoringen veroorzaken. Er wordt altijd geïnvesteerd om het 4G ook beter in huis te maken en te gebruiken en ook op andere plekken in Nederland.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic