rob.buwalda

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slecht bereik 't

Sinds ik mijn display het laten  vervangen van mijn Samsung A51 heb ik een slecht bereik.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hallo @rob.buwalda ,

 

Weet je zeker dat het na de reparatie is ontstaan? Je zou even een test kunnen doen met een ander toestel, zo ben je zeker of het aan je toestel ligt of niet. Indien je niet over een ander toestel beschikt, dan kun je dit kosteloos in een Vodafone regelen.

Mocht het nou zijn dat de simkaart in een ander toestel wel werkt, neem dan even contact op met de klantenservice waar jij het toestel hebt laten repareren. Indien dit via Vodafone is verlopen, check dan even deze pagina.

Bekijk in context

1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hallo @rob.buwalda ,

 

Weet je zeker dat het na de reparatie is ontstaan? Je zou even een test kunnen doen met een ander toestel, zo ben je zeker of het aan je toestel ligt of niet. Indien je niet over een ander toestel beschikt, dan kun je dit kosteloos in een Vodafone regelen.

Mocht het nou zijn dat de simkaart in een ander toestel wel werkt, neem dan even contact op met de klantenservice waar jij het toestel hebt laten repareren. Indien dit via Vodafone is verlopen, check dan even deze pagina.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic