okaytje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slecht bereik postc. 6111

Sinds een paar dagen heb ik een heel slecht bereik. Sms'jes komen vier uur later aan en bellen gaat ook vaak niet. Switchen naar g2 hielp heel even maar vandaag was het bereik weer erg slecht. Gezien de andere meldingen op dit forum lijkt het me een serieus probleem. Opnieuw opstarten is geen voldoende oplossing.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hi!

Waarschijnlijk heb je last van de werkzaamheden in jou gebied 😉
http://forum.vodafone.nl/t5/Fast-Forward/6101-Echt/m-p/139266/highlight/true#M6282

Abonneer je op bovenstaand topic. Dan krijg je een seintje als het is opgelost.

Groeten,
Flow

Bekijk in context

3 Reacties 3
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @okaytje ,

Dit is erg naar om te horen.
ervaar je dit probleem zowel binnens als buitenshuis?

Zoals al vaker op dit forum aangestipt wordt, kan vodafone het signaal binnenshuis niet garanderen. Hiervoor is de SignaalPlus module in het leven geroepen. Deze module verbind u met het internet, waarna u in uw huis een perfecte 3G verbinding heeft.
Meer informatie hier
De installatie is vrij eenvoudig en zo gepiept. Als u hier vragen over zou hebben, zou u die altijd op het forum kunnnen stellen. Het enige nadeel van dit systeem is dat het €85 euro kost, maar daarvoor heb je wel een optimaal 3g-signaal binnen je huis.
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hi!

Waarschijnlijk heb je last van de werkzaamheden in jou gebied 😉
http://forum.vodafone.nl/t5/Fast-Forward/6101-Echt/m-p/139266/highlight/true#M6282

Abonneer je op bovenstaand topic. Dan krijg je een seintje als het is opgelost.

Groeten,
Flow
okaytje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste NetwerkFreak,
Het gaat er niet om dat ik geen bereik binnenshuis heb hoor. Maar ik ben ook niet de enige hier in het dorp die er last van heeft. Vandaag maar weer de telefoon teruggezet naar G3, en dat hielp. Hoop dat het zo weer goed blijft gaan want inmiddels duurt dit al een dag of 5, 6.
Bedankt voor je reactie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic