lindavG

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slecht bereik mobiel na nieuwe simkaart

Het bereik is ronduit slecht.

al contact gehad met helpdesk, en een nieuwe simkaart gekregen, maar helpt niets. Mijn man en kinderen hebbe. Een andere provider en geen problemen met het ontvangst. We hebben allemaal iPhones dus daar ligt het ook niet aan. Iemand suggesties wat te doen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @lindavG 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Probeer toch eens je eigen simkaart in die van je man te stoppen en die van je man in je eigen telefoon. Op die manier kan je zien of het toch niet aan je toestel ligt. Als je thuis bent zou ik zo ie zo 4G over WiFi aanzetten, dan ben je thuis goed bereikbaar. 

En het is altijd al zo geweest dat de ene provider soms beter is dan een andere provider, op plekken. Dus mocht je nu echt zien dat het niet goed blijft dan zou je een controle kunnen doen op deze pagina, en eventueel een klacht indienen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @lindavG 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Probeer toch eens je eigen simkaart in die van je man te stoppen en die van je man in je eigen telefoon. Op die manier kan je zien of het toch niet aan je toestel ligt. Als je thuis bent zou ik zo ie zo 4G over WiFi aanzetten, dan ben je thuis goed bereikbaar. 

En het is altijd al zo geweest dat de ene provider soms beter is dan een andere provider, op plekken. Dus mocht je nu echt zien dat het niet goed blijft dan zou je een controle kunnen doen op deze pagina, en eventueel een klacht indienen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic