mari1949

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slecht bereik in Vierhouten

In Vierhouten postcode 8076PW is het bereik van Vodafone internet erg wisselend en matig in gebruik.  Ik heb de TPlink M7650 om mobiel te kunnen internetten en TV te kunnen ontvangen. Ontvangst soms helemaal niets en dan weer twee streepjes en met geluk af en toe twee streepjes. Gevolg regelmatig stoppen van TV ontvangst en films. 

Wat kan Vodafone daar aan doen of is bv een versterker een oplossing? 

 

Ik ben benieuwd of hier een noplossing voor is, want anders is mijn unlimited abonnement voor niks geweest.

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @mari1949 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Voor dekking controle kan je het beste naar deze pagina van Vodafone. Op deze pagina kan je Netwerk en dekking controleren en mocht het volgens het kaartje goed zijn maar je hebt er zelf toch last van dan kan je dat ook op deze pagina rapporteren. Je klacht komt dan op de juiste afdeling en zal dit voor je onderzoeken. Daar zal een interne controle worden gedaan en gekeken wat het bereik is. Heb je het simkaartje ook al eens in je mobiel gehad om te zien wat het bereik is? Misschien werkt het beter als je hem gewoon in je telefoon stopt? Controle is natuurlijk altijd zinvol om te kijken of het bereik beter is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic