essepoesjuh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slecht bereik door beschadige simkaart?

Hallo,

ik hoop dat iemand hier mij wat advies kan geven.een tijdje geleden heb ik mijn abbo omgezet naar een blackberry abbo,aangezien ik een nieuwe blackberry9800 had gekocht.ik merkte dat sinds mijn abbo aangepast was mijn inet snelheid een stuk trager was geworden,is dit normaal? maar ok,na een tijdje kreeg ik een simkaart-foutmelding.dus ik dacht:simkaart eruit,ff doekje overheen halen.toen ik mijn simkaart wou verwijderen is de hele ruimte waar de simkaart in zat geschoven verbogen,en ging mijn kaart er niet uit!(huh,nieuw toestel,hoe kan dat)dus ik naar een zaak om de simkaart te laten verwijderen voor 30 euro.bb kon niet meer gemaakt worden 😞 dus mijn allerliefste man heeft mij een nieuwe lg optimus l5 gekocht,want hij weet dat ik echt niet zonder foon kan.ok nu ik dit toestel weer met de simkaart gebruik,heb ik echt slecht bereik,1 streepje,soms 2..bijna geen H te bekennen tijdens t inetten,meestal 3g..of g.nu is mijn vraag of u dit kunt nakijken waarom het zo traag gaat allemaal,en of t aan mijn(misschien beschadigde) simkaart kan liggen?zoja,wat kan ik hier aan doen?
sorry voor m'n lange verhaal,maar ik ben er een beetje moedeloos van geworden.. of kan het zo zijn dat bb internet gewoon veel trager is?zoja,waarom is mij dit niet verteld :(vodafone,ik hoop dat u mij,een normaal gesproken tevreden klant,kunt helpen.

mvg,esther
3 Reacties 3
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Essepoesjuh,

Het kan heel goed dat je simkaart beschadigd is door het defect in de BlackBerry.
Hierdoor kun je zeker problemen krijgen met je ontvangst.

Test je sim anders eens ff in een ander toestel. Ik lees dat je een hele lieve man hebt, dus misschien mag je zijn toestel hier even voor lenen 😉
Als je ook problemen ervaart in het andere toestel raad ik je aan om je simkaart om te ruilen voor een nieuw exemplaar. Dit gaat heel gemakkelijk in de Vodafone Winkel. Als je gegevens hebt opgeslagen op je sim kun je deze het beste even veilig stellen met de Vodafone Contacten Back-up. Of vraag in de winkel of ze je contacten overzetten op je nieuwe simkaart.

Laat je ons even weten hoe het is afgelopen?
essepoesjuh
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt voor de reactie.Ik ga deze week even langs een vodafone winkel ,en laat het resultaat weten.Een nieuwe simkaart lijkt me de oplossing aangezien in een ander toestel het precies zelfde verhaal is.
mvg,esther
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dat zou dan inderdaad best de oplossing kunnen zijn.
Ik ben benieuwd naar de afloop.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic