Hallo,
ik hoop dat iemand hier mij wat advies kan geven.een tijdje geleden heb ik mijn abbo omgezet naar een blackberry abbo,aangezien ik een nieuwe blackberry9800 had gekocht.ik merkte dat sinds mijn abbo aangepast was mijn inet snelheid een stuk trager was geworden,is dit normaal? maar ok,na een tijdje kreeg ik een simkaart-foutmelding.dus ik dacht:simkaart eruit,ff doekje overheen halen.toen ik mijn simkaart wou verwijderen is de hele ruimte waar de simkaart in zat geschoven verbogen,en ging mijn kaart er niet uit!(huh,nieuw toestel,hoe kan dat)dus ik naar een zaak om de simkaart te laten verwijderen voor 30 euro.bb kon niet meer gemaakt worden 😞 dus mijn allerliefste man heeft mij een nieuwe lg optimus l5 gekocht,want hij weet dat ik echt niet zonder foon kan.ok nu ik dit toestel weer met de simkaart gebruik,heb ik echt slecht bereik,1 streepje,soms 2..bijna geen H te bekennen tijdens t inetten,meestal 3g..of g.nu is mijn vraag of u dit kunt nakijken waarom het zo traag gaat allemaal,en of t aan mijn(misschien beschadigde) simkaart kan liggen?zoja,wat kan ik hier aan doen?
sorry voor m'n lange verhaal,maar ik ben er een beetje moedeloos van geworden.. of kan het zo zijn dat bb internet gewoon veel trager is?zoja,waarom is mij dit niet verteld :(vodafone,ik hoop dat u mij,een normaal gesproken tevreden klant,kunt helpen.
mvg,esther