Beste
@mirakels Ik begrijp dat het heel vervelend is als je in bepaalde gebieden verminderde dekking hebt. Ik wil daarentegen wel even opmerken dat wij vragen met betrekking tot omgeving/simkaart/toestel enzovoort niet vragen om jou als klant te pesten. We zullen het probleem zo goed mogelijk moeten specificeren, voordat we zoiets kunnen doorzetten naar de technische dienst.
Soms is een oplossing zoals SignaalPlus de beste optie. Het verhogen van capaciteit (door het plaatsen van een mast) is een langdurig proces waarbij allerlei factoren mee spelen. Denk hierbij aan het vinden van een locatie, vergunningen bij de gemeente, toestemming van de eigenaar van de plek en ga zo maar door. Je kunt je voorstellen dat dit niet binnen een week geregeld is.
Postcode 2498 zit volgens mijn gegevens precies op een overgangsgebied. Het ene gedeelte is optimaal, in het andere stuk is verminderde 3G dekking. We blijven ons netwerk ten alle tijden verbeteren en optimaliseren, of dit op deze locatie in de planning staat durf ik je niet aan te geven. SignaalPlus kan op een thuislocatie wel uitkomst bieden. Lees meer info hierover op onze
website!