bartdej

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slecht 3g bereik Enschede

Sinds de hoosbui van 20 juni kamp ik in Enschede met erg slecht bereik, met name 3g en vooral rond de kruising Beltstraat/Kuipersdijk (7512AB)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marijnt

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Inmiddels zijn de snelheden en bereikbaarheid met 3G weer op een normaal niveau, dank!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Bart,

Heb je in de tussentijd ook al eens je toestel opnieuw uit/aan gezet? Mocht dat alleen niet helpen, haal dan je simkaart eens enkele minuten uit je toestel. Dit zorgt ervoor dat er een nieuwe registratie op het netwerk plaatsvindt en dit kan veel problemen verhelpen.
Marijnt

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hier (7513AB) is het bereik met 3G ook niks. Ik zit hier tegenover het Saxion Hogeschool en nu is het bereik op deze locatie sowieso al waardeloos met al die studenten, maar vandaag heb ik totaal geen internetverbinding, of extreem traag opdat ik op de Iphone niks kan doen. Telefoon meerdere malen opnieuw opgestart, maar mag nog niet helpen. Op andere locaties geen problemen.
Marijnt

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Vanochtend was het hier op 7513AB weer goed, maar sinds het middaguur geen 3G en belachelijk traag 2G internet dat zelfs Telebankieren op mijn mobiel niet eens kan...
bartdej
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@MaartjeP: ik heb de voorgestelde oplossingen geprobeerd, echter blijft lokaal (7512AB) het 3G bereik erg slecht. Midden in de stad (7511ES) geen problemen. Zoals bij Marijnt ook het geval lijkt, is het plaatselijk.
Wellicht lage dekking van de masten?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all, we hebben de klachten doorgegeven aan onze technische afdeling voor nader onderzoek. Bedankt de signalen in ieder geval.
Marijnt

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Inmiddels zijn de snelheden en bereikbaarheid met 3G weer op een normaal niveau, dank!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic