Ed2000

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

site en app

Als ik op de pc naar "my vodafone overzicht" ga krijg ik alleen maar "werkzaamheden" te zien.
Wil ik inloggen via de app krijg ik de melding "Het e-mailadres is niet geldig"

Waar gaat het fout.

Gr Ed
23 Reacties 23
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@oklih lukt inloggen via de website wel? Heb je sinds het bericht van de klantenservice de app nog eens opnieuw geïnstalleerd?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey oklih,

Wat je eventueel kunt proberen bij de app: Als je het email adres hebt ingevoerd en vervolgens het wachtwoord wordt ingevoerd moet je je cursor achter het email adres zetten. Door een bug in de app wordt daar namelijk automatisch een spatie achter gezet. Deze moet je dan verwijderen en vervolgens inloggen.

Groetjes Stevied86
oklih

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
stevied86
Dank je wel, de app werkt. Spatie weggehaald en ik kan inloggen op de app.
Anonymous
Niet van toepassing
Super???? oklih,

Mocht je nog een keer vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic