Japyoo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simlock vrij maken werkt niet

Als ik mijn telefoon simlock vrij probeer te maken krijg ik steeds de melding: het verzoek kan helaas niet worden uitgevoerd probeer het later opnieuw.

Is er op dit moment een storing? Ik heb het toestel al ongeveer 1,5 jaar. en heb een nieuw toestel los gekocht dus wil mijn oude telefoon graag simlock vrij maken..
6 Reacties 6
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Japyoo ,
Welkom op ons forum.Ik zie je hebt al 3 berichten geplaatst, dank daarvoor ;).
Niet leuk natuurlijk dat het opvragen van de unlockcode niet helemaal goed gaat. Je hebt het wellicht al gemerkt, op het forum beantwoorden gebruikers vragen van andere gebruikers. In jouw geval is dat niet mogelijk. Ik adviseer je om onze 24/7 chat te gebruiken. Je kunt ook altijd via een Facebook privébericht met ons contact opnemen. Op die manier kunnen we je om de benodigede gegevens vragen, zonder dat je privacy in gevaar komt. Ga vooral door met het posten van berichten waarbij andere gebruikers kunnen reageren.

bramie007

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik mijn telefoon simlock vrij probeer te maken krijg ik steeds de melding: het verzoek kan helaas niet worden uitgevoerd probeer het later opnieuw.

hebben jullie een storing want vind het wel vervelend

in afwachting van je reactie
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi bramie, waar zie je die foutmelding? Als het op het toestel is, dan zou het kunnen dat de code niet klopt. Als je die code op de website ziet, dan kun je het beste even bellen met de klantenservice.
bramie007

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Bas,
Ik krijg het antwoord op de website van vodafone bij de unlock pagina waar je de imei enzo moet invoeren ik ga nu proberen de klantenservice te bellen aangezien de chat sinds gister niet bereikbaar was.
Heb je misschien een telnr die makkelijk te bereiken is?

bramie007

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg helaas niemand te pakken alleen een bandje die ik 10 min heb gehoord,chat niet te bereiken dus probeer het op deze manier maar weer anders weer verdere stappen ondernemen.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Via het forum kan ik je niet helpen, maar mijn collega's zitten hier echt te bellen hoor ;). Bel wel het juiste nummer. En als je wilt kun je ook op facebook of twitter een bericht sturen. Opties zat 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic