saxofooon

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaartwissrl

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht ( niet bij Voafone ) daar moet een nano-sim in. Ik ging naar de Vodafone winkel om mijn simkaart (gewone oude, eerste die ik ooit heb gehad van Vodafone) om te wisselen. Ik zei tegen de medewerker ik moet een andere sim volgens mij een micro (ik kende nani-sim niet) dus die jongen zei geef je oude maar dan knip ik hem even ( die had ik nog in mijn oude telefoon omdat mn blox nog geactiveerd waren en ik ze in mn nieuwe tel nog niet kon gebruiken) dus hij knipte het kaartje en zei geef je nieuwe telefoon maar dan stop ik hem er even voor je in. Toen kwam hij erachter dat er een nano in moest ipv micro. Maar alle nano simkaartjes waren op in de winkel. Dus hij zei je kan het ook via my vodafone aanvragen dan komt ie met de post want ik wil graag mijn eigen nummer houden. Dus ik naar huis met een "kapotte" simkaart die niet in mijn oude of nieuwe telefoon paste en dus mn blox niet op kan maken. En via my vodafone kan ik nergens vinden hoe het moet. En dan kwam ik er ook nog achter dat je simkaart alleen gratis word vergoed als ie stuk is of gestolen. Een simwissel kost 20 euro. Terwijl ik ergens anders op de site las dat je 1 keer recht hebt op een nieuwe sim. Maar dat geld dus alleen als ie stuk is ? Niet voor een simwissel? Of als een vodafone medewerker je simkaart "stuk" heeft geknipt omdat ie niet eerst had gekeken wat de klant moest hebben? En daardoor ook nog mn Blox van 15 euro nutteloos is geworden? Heb nooit problemen gehad met Vodafone maar dit is niet bepaald tof. Hopelijk kan iemand mij helpen.

Met vriendelijke groet,

Emma Vos
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @saxofooon ,

Je kunt het beste contact opnemen via de klantenservice, www.vodafone.nl/support/contact/ omdat je probleem niet verder kan worden afgehandeld op het forum. Sorry.
Dat het fout is gegaan met je simkaart is niet erg fijn want daardoor (als ik het lees) heb je ook geen netwerk meer...

Mocht je nog andere vragen ben je altijd welkom op het forum!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic