DannyKlomp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart

Geachte Heer/Mevrouw

Een aantal dagen geleden heb ik jullie opgebeld over mijn te ontvangen simkaart. Nu heb ik deze nog steeds niet gekregen. Dit had wel gemoeten. De medewerker aan de telefoon zei dat ik de simkaart zo spoedig mogelijk zou ontvangen. Dit voor de 8e van september. Ik ben zeer zeker niet te spreken over de service van jullie en kan inmiddels met mijn nieuwe toestel niet bellen. Ik zou graag willen dat mijn simkaart zo snel mogelijk opgestuurd wordt anders stap ik over naar een andere provider. Ik blijf aan de gang bij jullie met bellen et cetera.

Met vriendelijke groet,

Danny klomp

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @DannyKlomp ,

 

Als ik het zo begrijp heb je de simkaart een paar dagen geleden aangevraagd en nog niet ontvangen.

 

Als je deze op vrijdag hebt aangevraagd zou je 'm begin deze week moeten ontvangen. De post wordt immers niet bezorgd op de maandag en ook niet verwerkt op de zondag.

 

Mocht je het bellen onhandig vinden dan kun je ook via de website chatten met een medewerker of via Twitter/Facebook een update vragen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @DannyKlomp ,

 

Als ik het zo begrijp heb je de simkaart een paar dagen geleden aangevraagd en nog niet ontvangen.

 

Als je deze op vrijdag hebt aangevraagd zou je 'm begin deze week moeten ontvangen. De post wordt immers niet bezorgd op de maandag en ook niet verwerkt op de zondag.

 

Mocht je het bellen onhandig vinden dan kun je ook via de website chatten met een medewerker of via Twitter/Facebook een update vragen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @DannyKlomp 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of de SIMkaart is toegezonden. Zo niet, dan nog een keer laten toezenden. En wil je er helemaal zeker van zijn dat je hem vandaag nog hebt, ga langs een Vodafone winkel. Dan kan je hem gelijk mee krijgen en kan je ook gelijk bellen.

Ben het met je eens dat dit niet helemaal lekker loopt en dit is ook zeker niet de normale gang van zaken, maar er gaat duidelijk iets mis en als het eenmaal mis gaat  . Bel of chat even met de klantenservice en dan moet het goed komen. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice @DannyKlomp? We zijn benieuwd naar de status! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic