Feline1507

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

simkaart

Ik heb een nieuwe simkaart en stap over van ben naar Vodafone maar hoe weet ik wanneer ik mijn nieuwe simkaart kan gebruiken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Feline1507 
Welkom bij Vodafone

Als het goed is dan heb je een mail ontvangen met daarin de datum van overstappen. De gehele dag is het mogelijk dat ze je overzetten, kan in de ochtend maar ook pas in de avond zijn. Daar moet je dan even op wachten en zet zeker je toestel uit en af en toe weer aan om te kijken of je al actief bent bij Vodafone.

Wil je meer weten over je abonnement en/of weten wanneer de datum is van overstappen, bel de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Feline1507 
Welkom bij Vodafone

Als het goed is dan heb je een mail ontvangen met daarin de datum van overstappen. De gehele dag is het mogelijk dat ze je overzetten, kan in de ochtend maar ook pas in de avond zijn. Daar moet je dan even op wachten en zet zeker je toestel uit en af en toe weer aan om te kijken of je al actief bent bij Vodafone.

Wil je meer weten over je abonnement en/of weten wanneer de datum is van overstappen, bel de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten.

Feline1507
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan helaas die mail nergens meer vinden maar bedankt voor je reactie!

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Is je abonnement ondertussen al omgezet @Feline1507 ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic