Romymm

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart

He mensen, ik heb gister een nieuwe abbonement afgesloten en daarbij ook een nieuwe simkaart gehad, deze hebben ze in de winkel rond 1700 uur geactiveert, ze zeiden dat hij het na +- een uurtje zou doen, nu zondagavond om 1930 uur doet hij het nog steeds niet... HELP!
4 Reacties 4
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@Romymm

Een simkaart activeren duurt meestal een uur tot twee uurtjes, heb je het toestel met de nieuwe simkaart al een keer opnieuw aangezet?

Anders adviseer ik je om op de Vodafone chat je gegevens te laten controleren.

groetjes,
daims
Romymm
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@daims

Ik heb m'n telefoon denk ik nu wel 10 keer aan en uit gezet, heb hem zelfs al op fabrieks instellingen weer gezet ( simkaart eruit natuurlijk)
ik probeer al een hele tijd op de chat te komen alleen hij is heel de tijd bezet.pfff.

zou het kunnen omdat het weekend is?

Groetjes Romy
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@Romymm

Erg vervelend!
De chat is tot 00:00 aanwezig, kan inderdaad momenteel drukken zijn op de chat omdat de telefonische klantenservice gesloten is.

Zij kunnen controleren of je nieuwe simkaart is geactiveerd, of dat er eventueel een fout is opgetreden.

Groetjes
daims
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@daims bedankt voor je antwoord. De chat is ook 24/7 geopend. Bij drukte kan het wel voorkomen dat je tijdelijk geen nieuwe chat kunt starten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic