chantalvvoorst

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart

ik ben altijd vodafone klant geweest, en ik moest laatst ivm een nieuwe mobiel ook een nieuwe simkaart regelen.
tijdens de wisseling met mijn simkaart.. is mijn simkaart geen vodafone meer maar tele2, maar bij tele2 herkenen ze mijn gegevens niet waardoor ik nu niks aan mn simkaart heb, nu is mijn vraag omdat ik eerder bij jullie zat of jullie iets wisten over deze regelen, aangezien tele2 niks erover kon vinden

alvast bedankt
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey chantalvvoorst

Als ik het goed begrijp ben je overgestapt van Vodafone naar tele2.
Heb je hierbij ook nummerbehoud aangevraagd en abonnement/prepaid bij hun afgesloten?
chantalvvoorst
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja ik heb nummerbehoud aangevraagt en dat ik gewoon verder ging met prepaid .
Anonymous
Niet van toepassing
Als het goed is heb je een bevestiging van tele 2 gekregen met nummerbehoud. Daar zal ook een datum bij staan met jouw gegevens. Als tele2 jou gegevens niet correct heeft verwerkt dan kunnen wij daar niks aan veranderen. Hiervoor dien je echt contact met hun op te nemen. Je kunt de simkaart activeren bij hun zodra het ingaat. Lukt het dan nog niet dan dien je bij tele2 te zijn.

Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt wel contact opnemen met onze klantenservice om te zien wanneer het wordt over gezet.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@chantalvvoorst,

Ik hoop dat je inmiddels duidelijkheid hebt gekregen over wanneer je nummer precies overgaat naar Tele2. Mocht dit niet het geval zijn raad ik je alsnog aan contact op te nemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen dan aan de hand van je gegevens een en ander nakijken. Ik zal het topic hier sluiten omdat het niet mogelijk is dit via het Forum na te kijken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic