Mijn simkaart is vergrendeld maar ik kan niet inloggen bij my vodafone voor mijn puk code, weet niet zeker of ik al een account heb maar ik kan ook geen account registreren omdat me sim geblokkeerd is. Hoe los ik dit op?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Kibuteri, welkom hier!
Oh wat onhandig dat jouw simkaart momenteel vergrendeld is! Mocht je nog geen contact hebben gehad met mijn collega's dan kan ik ook altijd de pukcode voor je achterhalen. Stuur mij hiervoor dan een privébericht met de volgende gegevens:
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
E-mailadres:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.
Hoi @Kibuteri
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Dat is natuurlijk heel vervelend maar gelukkig wel op te lossen. Neem contact op met de klantenservice van Vodafone en die helpen je verder. Je kan op deze pagina een chat contact opstarten of het nummer vinden welke je kan bellen om een medewerker te spreken. Samen kom je er wel uit 🙂
Hi @Kibuteri, welkom hier!
Oh wat onhandig dat jouw simkaart momenteel vergrendeld is! Mocht je nog geen contact hebben gehad met mijn collega's dan kan ik ook altijd de pukcode voor je achterhalen. Stuur mij hiervoor dan een privébericht met de volgende gegevens:
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
E-mailadres:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.