Hoi
Mysterious122 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat een vervelend verhaal en kan me heel goed voorstellen dat je een beetje teleurgesteld bent in Vodafone. Normaal duurt het niet zo lang voordat dat men een Sim kaart binnen krijgt en snap dan ook niet waarom het zo lang heeft moeten duren. Ik weet niet of je inmiddels al een My Vodafone account hebt, maar als dit zo is dan zou ik via de chat toch nog even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Uitleggen wat er aan de hand is en dat je nu hebt moeten betalen voor 1 Sim kaart en nu met 2 Sim kaarten zit omdat ze die toch hebben toegezonden.
Ik kan me haast niet voorstellen dat ze daar netjes mee om zullen gaan, al hoewel ik dan niet bij de klantenservice werk, maar het zou natuurlijk netjes zijn. Uiteraard kan je ook bellen maar met chatten gaat het makkelijker. Eventueel kan je ze ook via Twitter en/of Facebook benaderen via een privé bericht.
Laat weten hoe het is afgelopen, dan leren we er allemaal van bij een volgende vraag. Hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen.