jorellus29

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart niet geprovisioneerd?

Hoi VodaFone,

Heb een vraagje, mijn abbo is sinds vandaag ingegaan.. Ik kon ineens niet meer bellen met mijn telefoon. Dus het was vandaag de dag dat ik van kaartje moest switchen. Nu heb ik dat gedaan.. Alleen heb ik geen service..
Kunnen jullie daar misschien een knopje omzetten dat me abbo daadwerkelijk actief gaat? Hopelijk voor morgen. Want dan heb ik hem al hard nodig. Kan nu dus niks.. zelfs niet even bellen naar jullie want ja.. geen service..!

Mvg Jorel Schmitt
7 Reacties 7
jorellus29
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oja, Ik kan ook geen My vodafone aanmaken. typ me nummer in wil verder klikken en foutmelding elke keer. Oftewel ik wacht volgens mij letterlijk nog op een activatie.
En jullie maken wel een slechte eerste indruk zo.
Als het morgen niet geactiveerd is. Ben ik denk ik de kortste klant ooit bij jullie.

( bel klantenservice : gaat niet geen service. )
( Maak my vodafone aan om daar een vraag te kunnen stellen of iets. Ook niet mogelijk )

kan je nagaan hoe frustrerend het is als je hier geen reactie krijgt en het de enige oplossing momenteel is.
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi jorellus29

Ik raad je aan om hiervoor te bellen met 0800-0094 of via 1201. Tevens kan dit ook opgelost worden via de chat Facebook of Twitter. Vanuit hier kan ik het helaas niet oppakken. Dit heeft te maken met jouw privacy en omdat wij vanuit hier niet in de systemen kunnen.
jorellus29
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bellen kan dus niet want geen service. Facebook ben ik mee in contact. Beetje jammer als ze iets vragen er meteen een uur over heen gaat. Voor de volgende vraag. En dan simpele dingen zoals heb je het kaartje opnieuw erin gedaan?
Anonymous
Niet van toepassing
Kan me voorstellen dat je dit jammer vindt, echter is het zo dat zij meerdere gesprekken tegelijk hebben. Heb je ook niet de mogelijkheid om met een ander nummer te bellen naar 0800-0094?
jorellus29
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Over een uurtje ongeveer zou ik kunnen bellen met iemand anders zijn telefoon.
Heb me zusje willen laten bellen, alleen die moest 45 min wachtte, had ze niet zoveel zin in 😉
Probeer het dan wel even en ondertussen via facebook.
Anonymous
Niet van toepassing
Nee dat kan ik me voorstellen jorellus29
Het was ook behoorlijk druk vandaag. Is het inmiddels al gelukt?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi jorellus29

Is het ondertussen gelukt? We zijn benieuwd naar de status!

Mochten we geen reactie meer van je ontvangen, wordt dit topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic