Paul1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart niet geleverd

Op 25 Februari een Sim Only Prepaid simkaart besteld, eerst op 11 Maart krijg ik een emailbericht dat ik binnen 2 dagen de kaart kan verwachten. Tot op heden niet ontvangen, vanavond gebeld, in 25 minuten!!!! 3 personen aan de lijn gehad die me zonder commentaar met iemand anders doorverbinden, nadat ik mijn hele verhaal heb gedaan, hierna weer in de wacht met een "Get Lucky"muziekje op de achtergrond en vervolgens "tengevolge van een fout wordt de verbinding verbroken". How lucky can you get. Ontstellende frustratie om zo zaken te moeten doen.
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Ik kan me de frustratie goed voorstellen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik raad je aan om te bellen met 0800-0560. Dit nummer is van de afdeling verkoop. Zij kunnen je bestelling er bij zoeken en zien of het verstuurd is of eventueel een nieuwe simkaart sturen.
Paul1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is het nummer dat ik heb gebeld.
Paul1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag opnieuw gebeld, de simkaart zou zijn afgeleverd, niet dus. Op mijn vraag of er misbruik kan worden gemaakt van deze kaart die op mijn naam staat geen antwoord. Ik kreeg het advies om maar naar vodafone/free_sim te gaan om hier een kaart te bestellen! Je hebt dus € 10,00 betaald voor een kaart, die ontvang je niet en je wordt dan doodleuk doorverwezen naar een free simkaart site. Alle vier de personen die ik bij Vodafone heb gesproken gaven andere antwoorden en blonken slechts uit in 1 ding, grenzeloze onverschilligheid.


SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Dan zou je via www.vodafone.nl/feedback/ je klacht kunnen melden dan wordt er z.s.m en oplossing aangeboden . Snap dat je deze nu het liefst wilt maar helaas kunnen we je niet helpen via het forum omdat het gaat om en interne vraag :(.

Wel horen we graag terug op het forum of alles nog is opgelost.
Paul1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel voor je antwoord. Ik heb besloten om me niet langer te ergeren aan dit bedrijf, kan de naam niet meer horen of lezen of schrijven. Ik koop mijn kaart wel bij een andere provider. Een bedrijf dat zijn klanten niet serieus neemt, neemt zich zelf niet serieus, daar wil ik geen zaken mee doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic