Annie1966

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart maakt geen contact telefoon.

omdat mijn telefoon kapot ging. wil ik een andere telefoon gebruiken. maar wel een hele oude model, samsung galaxy core  GT18260

maar mijn simkaart maakt geen contact. de telefoon blijft maar zeggen, plaats een simkaart.  wat nu? ik wil wel graag bereikbaar zijn. heeft er iemand een oplossing?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Annie1966 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Waarschijnlijk is je toestel je oud voor je kaartje of hem je deze verknipt? Het beste wat je kan doen is langs een Vodafone winkel gaan en daar mee laten kijken wat er aan de hand is en wat die voor je kunnen betekenen. 

Als simkaart oud is, of juist verknipt, dan kan je ook online een nieuwe aanvragen en sturen ze je die op. Bel naar 0800-0094 en je krijgt van Vodafone een pas met een standaard-, micro- en nano-simkaart ineen. Maar misschien is het beter om bij een winkel te raadplegen. (Ga je naar een winkel, neem de ID mee En je bankpas, dan kunnen ze controleren dat jij de eigenaar bent)

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Annie1966 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Waarschijnlijk is je toestel je oud voor je kaartje of hem je deze verknipt? Het beste wat je kan doen is langs een Vodafone winkel gaan en daar mee laten kijken wat er aan de hand is en wat die voor je kunnen betekenen. 

Als simkaart oud is, of juist verknipt, dan kan je ook online een nieuwe aanvragen en sturen ze je die op. Bel naar 0800-0094 en je krijgt van Vodafone een pas met een standaard-, micro- en nano-simkaart ineen. Maar misschien is het beter om bij een winkel te raadplegen. (Ga je naar een winkel, neem de ID mee En je bankpas, dan kunnen ze controleren dat jij de eigenaar bent)

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels een nieuwe simkaart weten te bemachtigen @Annie1966 zodat je weer bereikbaar bent? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic