wils

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart kan niet geactiveerd worden

hallo, ik ben nieuw op dit forum. Sinds 22 april kan ik niet meer bellen. het lukt Vodafone niet om de simkaart te activeren. het blijkt een technische storing te zijn. ondertussen is het 13 juni en ik kan nog steeds niet bellen. heeft iemand dit al eens meegemaakt? ik heb al veel gebeld met de klantenservice (en diverse malen in de winkel geweest) maar ze zeggen dat de technische dienst het op moet lossen. ik ben benieuwd of iemand op dit forum misschien een oplossing heeft.
groet, wils
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai wils,

Helaas heeft het forum ook geen oplossing hiervoor. Er was inderdaad en probleem als het ging met de activatie van de simkaart. Normaal gesproken zou de winkel je gewoon en nieuwe simkaart kunnen meegeven die direct ook werkt is dit dan niet bij jou gebeurd?
wils
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja dat is al diverse malen geprobeerd maar ook hen lukt het niet om de simkaart te activeren.

Anonymous
Niet van toepassing
Hey wils,

Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice. Ik raad je wel aan om een klantnummer bij de hand te hebben hiervoor. Laat je me weten of het gelukt is?

Groetjes stevied86
wils
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste Stevie,
Ik heb inmiddels al minimaal 8x contact gehad met de klantenservice per telefoon en 5 x via de winkel.
Het heeft me al veel geld gekost. ik heb ook een prepaid kaart moeten kopen.
Als ik bel met de klantenservice zeggen ze dat ze niets kunnen doen in hun systeem. De technische dienst moet het oplossen. helaas wordt ik niet teruggebeld dus moet ik steeds opnieuw zelf bellen hoe het er mee staat. En dan krijg ik hetzelfde antwoord weer... Dus bellen met de klantenservice is niet de oplossing.
ik vroeg mij gewoon af of iemand een goed idee heeft om dit op te lossen. Heeft iemand anders dit ook meegemaakt?
groet,
wils
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
wils

Als je al sinds 22 april wacht dan kan de klantenservice niet maar blijven zeggen dat ze niks voor je kunnen doen. Misschien hangt er iets vast in het systeem maar dan moet dit geëscaleerd worden. We willen er graag naar kijken maar dan moet je even contact met ons opnemen via Twitter of Facebook, aangezien we via het forum helaas niets kunnen doen. Je kunt dan aangeven dat ik je via het forum heb doorverwezen (met eventueel een linkje erbij).

Edit: ik sluit dit topic aangezien er verder op het forum niets meer gezegd kan worden. Je hebt echt de hulp van de klantenservice nodig.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic