ca

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart defect

Goedenavond,
 
Ik zie geen plek waar het over het simkaarten gaat, dus maar bij Samsung, want net een Galaxy Gio gekocht. Die ik helaas niet kan gebruiken, omdat m'n simkaart kapot is. Ik heb drie vragen.
1. Hoe kom ik aan een nieuwe simkaart? (heb de klantenservice al gemaild)
2. Duurt dat lang? (ben nu niet bereikbaar)
2. Kost dat geld? (zou denken van niet, ben al jaren bij vodafone met nog steeds dezelfde kaart)
3. Kan het dat je geen goed netwerk hebt door kapotte simkaart? (op oude leentelefoon steeds nauwelijks netwerk en nu helemaal niets meer)
Vast bedankt! groet, Carola
1 Reactie 1
ca
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat jammer dat er helemaal niet gereageerd wordt, ook niet door de klantenservice via de mail overigens.
Gelukkig is het wel opgelost, na een telefoontje naar de klantenservice (kon natuurlijk pas met andere telefoon).
1. Opsturen kan, maar duurt 3-5 dagen, anders ophalen in Vodafone winkel, dat laatste heb ik gedaan.
2. Nee, is gratis
3. Ja, verbinding was niet goed door kapotte simkaart
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic