Nadat mij maandag was beloofd dat het deze week zou worden afgewikkeld heb ik zelf vanmorgen maar weer gebeld. Kreeg iemand aan de lijn die er zo te horen meer van wist. Want als je een bestelling annuleert betekent het wel dat het simkaartje wat je hebt besteld is geannuleerd maar het telefoonnummer wat daar aan gekoppeld is gaat want dat gaat gewoon door.
Nu begrijp ik ook waarom ik 2x in een gesprek geen verificatiecode kreeg omdat men die gestuurd had naar het nummer wat niet door moest gaan en waarvan het simkaartje nog keurig in de originele verpakking ligt te wachten om vernietigd te worden als dit proces achter de rug is.
Misschien voor Vodafone mensen gesneden koek maar voor een simpele abonnee niet. Die denkt gewoon afbesteld dus klaar. Wat de vorige medewerkers niet hebben gedaan heeft degene die mij vandaag sprak wel gedaan. Gevraagd aan de administratieve afdeling om ook dat telefoonnummer weer te skippen en de klant een bevestiging te sturen dat alles is geannuleerd.. Duurt 5 tot 10 dagen !!!!. Omdat deze medewerker zijn/haar best heeft gedaan heb ik maar niet gevraagd of het klantvriendelijk zou zijn dit probleem naar voren te halen en het op kortere termijn te regelen.Ik ben benieuwd naar mijn volgende nota.
Goede communicatie met je klant zou voor een telecombedrijf toch eerste prioriteit moeten zijn.
Daar valt in dit geval nog wel wat aan te verbeteren.
Prettig weekend allemaal.