Harrie5100

Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

simkaart bestellen nummer 2

Vandaag  06-03-2020 heb ik voor de 10e keer gebeld omdat ondanks  de toezegging van 26 februari er nog geen bevestiging bij mij binnen was voor het cancelen van het simkaartje en het telefoonnummer. Na weer de hele verificatiecontrole. ( de hele klantenservice van Vofdafone kent die ondertussen van mij)  kreeg ik te horen dat ook het telefoonnummer was ingetrokken. Maar voor het bevestigen van het geheel moest ook dit weer eerst naar de betreffende afdeling worden gezonden. Na mijn verhaal over de niet reagerende betreffende afdeling heeft de medewerker mij per sms bevestigd dat alles was beeindigd. Op zich blij met iemand die zich inleeft in zijn klant en in ieder geval begrip toont. Zal ooit nog wel eens een bevestiging ontvangen van de betreffende afdeling denk ik.( erg anoniem allemaal). Nu maar hopen dat de betreffende afdeling dit ook heeft gecommuniceerd met de financiele afdeling zodat ik dit traject niet nog een keer door moet omdat de rekening niet klopt.   

Steven jij nog bedankt voor het aanhoren.

Onverminderd blijft het verhaal dat ik niet erg meer gecharmeerd ben van het voortzetten van mijn abonnement bij Vodafone. Er zijn genoeg andere aanbieders.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @Harrie5100. Ik heb zojuist gereageerd op je privebericht.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Harrie5100 
Oei, dit gaat niet de juiste kant op. Begrijp dat je al met @Steven contact hebt gehad dus is het handig om op hem te wachten. Misschien dat hij nog iets voor je kan doen. Heb aub nog even geduld. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @Harrie5100. Ik heb zojuist gereageerd op je privebericht.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic