Kaas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart activeren werkt niet.

Mijn vriend heeft nu net een nieuw abonnement gekregen, die hij nu zou kunnen/moeten activeren. Zodra hij zijn nummer invoert voor een code om een account aan te maken komt deze niet aan. Hij heeft het geprobeerd met zijn oude simkaart en dan word er aangegeven dan dit nummer niet bekend  is bij Vodafone.

 

*afbeelding verwijderd door moderator ivm privégegevens*

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 896Likes

Hi @Kaas ,

Dat is even een tikkeltje onhandig, ik raadt je vriend aan om even contact op te nemen met de klantenservice. Dan kan men proberen te achterhalen wat er misgaat. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 896Likes

Hi @Kaas ,

Dat is even een tikkeltje onhandig, ik raadt je vriend aan om even contact op te nemen met de klantenservice. Dan kan men proberen te achterhalen wat er misgaat. 

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Hoi @Kaas

Heeft je vriend contact opgenomen met mijn collega's en is het gelukt om de simkaart te activeren? Ik hoor graag van je! 

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 896Likes

Hi @Kaas ,

Dat is even een tikkeltje onhandig, ik raadt je vriend aan om even contact op te nemen met de klantenservice. Dan kan men proberen te achterhalen wat er misgaat. 

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes

Hoi @Kaas

Heeft je vriend contact opgenomen met mijn collega's en is het gelukt om de simkaart te activeren? Ik hoor graag van je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic