Stratos10

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart activeren in buitenland

Ook ik ben in het buitenland als mijn nieuwe simkaart geactiveerd dient te worden, wat dus blijkbaar niet gaat. Betekent dit dat ik vervolgens niets meer heb: niet mijn huidige abonnement en dus ook niet mijn nieuwe Vodafone?
6 Reacties 6
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Stratos10, een nieuwe simkaart dient inderdaad eerst op het Nederlandse netwerk aangemeld te worden, alvorens deze is te gebruiken in het buitenland. In dit geval is het wellicht raadzaam om een tijdelijk prepaid simkaart mee te nemen naar het buitenland zodat je in ieder geval bereikbaar bent. Indien dat een optie voor je is kan ik je een prepaid simkaart opsturen. Ik hoor het graag van je!
Stratos10
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is niet acceptabel voor mij: met een (gratis?) prepaid kaart slechts bereikbaar zijn op mijn vakantie en verder geen internet te hebben! Is mijn overgang naar Vodafone een maand uit te stellen?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Stratos10,

Jouw abonnement gaat pas in wanneer je simkaart geactiveerd wordt. Dit is dus verder geen probleem.
Of betreft het een nummerportering? Dan kun je het best even contact opnemen met onze klantenservice via 0800-0094 om te kijken of dit mogelijk is. Daarnaast dient jouw huidige provider hier ook mee akkoord te gaan.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic