jiske44

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

sim vergrendeld

Mijn mobiel geeft nu al een tijdje aan dat ik alleen maar noodoproepen heb, en dan soms ongeveer twee keer op een dag springt ie tdan weer op vodafone NL, maar als ik mijn mobiel op nieuw opstart staat er dat mijn simkaart vergrendeld is, maar hij vraagt geen code ofzo
Wat moet ik doen
5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @jiske44

Welke telefoon heb je precies? En welke melding zie je precies in je scherm staan? Je geeft namelijk aan dat je alleen maar noodoproepen kunt uitvoeren.
jiske44
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik heb samsung galaxy trend!
Op mijn scherm staat alles zo als normaal, ik kan overal ook nog in.
Alleen als ik mijn mobiel opstart en mijn pincode invoer staat er boven, alleen noodoproepen- simkaart is vergrendeld.
en als ik bij mijn meldingen kijk staat er normaal gewoon vodafone NL, maar nu staat er dan alleen noodoproepen..
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @jiske44 ,
Wil je de simkaart eens in een ander toestel proberen? Op die manier kunnen we uitsluiten dat het aan het toestel ligt.
jiske44
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het ligt aan de kaart want ik heb het in de mobiel van mijn moeder gedaan maar daar stond ook dat het geblokeerd was. Wat moet ik nu doen?
vriendelijke groet
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jiske44 ,

Misschien dat je even online contact kunt opnemen met de klantenservice? Misschien ligt de oplossing daar.
www.vodafone.nl/support
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic