jacciejoow

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sim only naar abbo

goedemiddag.

ik had een vraag. ik heb een sim only abonnement bij vodafone die loopt tot november 2021.

nu zou ik graag de iphone 12 willen bestellen en dus tussentijds mijn abbo om willen zetten in abbo + toestel. 

is dit mogelijk ? toen de tijd is mij in een vodafone winkel verteld van wel, alleen weet niet zo goed wat en hoe.

heb wel het een en ander zitten lezen over vodafone next maar dat heb ik nog niet.

nu is mjn vraag dus,, kan ik mijn abbo weizigen naar met toestel ? zou graag de iphone 12 willen 🙂 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @jacciejoow 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jawel hoor, dat is heel goed mogelijk 
Bekijk deze pagina maar eens, Vodafone Next. Hiermee kan je je abonnement wijzigen met een toestel er bij. Succes en alvast heel veel plezier met je nieuwe iPhone 12. Wil je hulp bij het aanvragen, bel dan 1201 via je telefoon en kies voor optie ‘bestellingen’ en vervolgens ‘Vodafone NEXT’.

Met Vodafone NEXT bepaal je zelf wanneer je een nieuwe telefoon neemt. Zo verleng je een abonnement met telefoon bij ons al na 4 maanden in combinatie met een nieuw toestel. Wil je eerst Sim Only en misschien later een telefoon? Dan zet je jouw abonnement na 2 maanden al gratis over naar een abonnement met toestel.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @jacciejoow 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jawel hoor, dat is heel goed mogelijk 
Bekijk deze pagina maar eens, Vodafone Next. Hiermee kan je je abonnement wijzigen met een toestel er bij. Succes en alvast heel veel plezier met je nieuwe iPhone 12. Wil je hulp bij het aanvragen, bel dan 1201 via je telefoon en kies voor optie ‘bestellingen’ en vervolgens ‘Vodafone NEXT’.

Met Vodafone NEXT bepaal je zelf wanneer je een nieuwe telefoon neemt. Zo verleng je een abonnement met telefoon bij ons al na 4 maanden in combinatie met een nieuw toestel. Wil je eerst Sim Only en misschien later een telefoon? Dan zet je jouw abonnement na 2 maanden al gratis over naar een abonnement met toestel.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic