ingek

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

sim only abonnement opzeggen

Hallo,

Binnenkort loopt mijn sim only abonnement af. Ik heb gelezen dat ik 30 dagen opzegtermijn heb, maar wat gebeurt er wanneer ik het abonnement laat doorlopen? Kan ik dan na 2 maart 2017 mijn abonnement alsnog binnen een maand opzeggen? Of wordt het abonnement automatisch met een jaar verlengd? Ik neem aan dat mijn abonnement (eventueel) onder dezelfde voorwaarden wordt doorgezet.

Met vriendelijke groet,
Inge
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi ingek

Zodra het abonnement is afgelopen en je doet verder niks.. dan wordt het iedere maand stilzwijgend verlengd tot dat jij gaat verlengen of stopzetten. Let er wel op dat je een maand opzegtermijn hebt.
tjits

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Abbo van mijn zoon loopt 28 jan af (looptijd was 2 jaar)..hij is nu te laat met evt om stop te zetten .. wil hij t stopzetten dan kan t pas 28 febr? Hoe zit t dan met de kosten...betaal je dan die maand extra het zelfde als voorheen met korting?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi tjits,

In dat geval geldt er een opzegtermijn van 1 maand vanaf het moment van opzeggen. Als hij dus opzegt per 18-01 wordt het abonnement stop gezet per 18-02. Deze extra termijn dient hij wel zelf te betalen ja.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic