devenydeveny

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sim kaart van android naar blackberry?

Ik heb nu een Samsung Galaxy S3 en ik wil voor even terug naar de blackberry. Op mijn samsung heb ik internet enalles em ik vroeg me af of het simkaartje van de telefoon die ik nu heb in de blackberry past en hoe dat dan met internet zit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Robertw3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Simkaart in je galaxy is kleiner. Zijn id winkel wel adapters voor te krijgen. Hoef je geen nieuwe te kopen. Voor internet op bb heb je aparte bundel bij nodig.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Robertw3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Simkaart in je galaxy is kleiner. Zijn id winkel wel adapters voor te krijgen. Hoef je geen nieuwe te kopen. Voor internet op bb heb je aparte bundel bij nodig.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Het berichtje van Robertw3 klopt helemaal! Je hebt een grotere simkaart nodig om in je BlackBerry te gebruiken maar je kunt je huidige simkaart eenvoudig laten vervangen in een Vodafone winkel. 😄 Ook kun je inderdaad een BlackBerry bundel laten aansluiten maar hou er dan wel rekening mee dat deze bundel aangesloten blijft tot aan de einddatum van je contract. Het is dus niet mogelijk om de BlackBerry Service bijvoorbeeld maar voor een maandje aan te sluiten.
KellyvanGinneke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Allemaal

Ik heb dezelfde vraag..
Ik ga op vakantie naar Mallorca en wil mijn Galaxsy S3 thuislaten.
Mijn simkaart is herkend, ook als ik de simkaart kleiner. Alleen wanneer ik de wifi aanzet en het internet op wil gaan krijg ik'' er is een fout opgetreden tijdens het ophalen van de opgevraagde pagina''

Kan iemand mij helpen? Het lijkt me dat je geen BB internet bundel nodig hebt voor een blackberry telefoon als je alleen de wifi wil gebruiken? Bellen en Smsen lukt me wel.

Jullie kunnen mij een mailtje sturen op *knip e-mail adres*
Alvast heel erg bedankt!!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Kelly,

Lees even punt 1 uit volgend topic: http://forum.vodafone.nl/t5/BlackBerry/Vraag-over-je-BlackBerry-Kijk-eerst-even-hier/td-p/77720

Je hebt een BlackBerry BloX nodig, ook bij alleen wifi gebruik.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic