Beste lezer,
Onlangs heb ik mijn abonnement verlengd en een nieuwe simkaart aangevraagd. Mijn nieuwe simkaart is geactiveerd maar nog niet de geprovisioneerd.
Wat kan ik hieraan doen?
Groeten,
Luuk
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @LuukHerben . Welkom hier!
Ik help je graag verder. Vul je snel je profiel aan, zodat ik weet “wie je bent”? 🙂
Hoi @LuukHerben
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik denk dat een Vodafone medewerker hiermee het beste kan helpen. Als je bij je profielinstellingen alle informatie invult dan kan de medewerker gelijk voor je bekijken wat er aan de hand is en misschien wel gelijk oplossen.
Hoe en wat in te vullen bij je profielinstellingen, dat lees je hier.
Hey @LuukHerben . Welkom hier!
Ik help je graag verder. Vul je snel je profiel aan, zodat ik weet “wie je bent”? 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.