LuukHerben

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sim kaart niet geprovisioneerd

Beste lezer,

Onlangs heb ik mijn abonnement verlengd en een nieuwe simkaart aangevraagd. Mijn nieuwe simkaart is geactiveerd maar nog  niet de geprovisioneerd. 

Wat kan ik hieraan doen?

 

Groeten,

Luuk

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @LuukHerben . Welkom hier!

Ik help je graag verder. Vul je snel je profiel aan, zodat ik weet “wie je bent”? 🙂 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @LuukHerben 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat een Vodafone medewerker hiermee het beste kan helpen. Als je bij je profielinstellingen alle informatie invult dan kan de medewerker gelijk voor je bekijken wat er aan de hand is en misschien wel gelijk oplossen.

Hoe en wat in te vullen bij je profielinstellingen, dat lees je hier.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @LuukHerben . Welkom hier!

Ik help je graag verder. Vul je snel je profiel aan, zodat ik weet “wie je bent”? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic