LuukHerben
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sim kaart niet geprovisioneerd

Beste lezer,

Onlangs heb ik mijn abonnement verlengd en een nieuwe simkaart aangevraagd. Mijn nieuwe simkaart is geactiveerd maar nog  niet de geprovisioneerd. 

Wat kan ik hieraan doen?

 

Groeten,

Luuk

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 928Reacties
  • 179Oplossingen
  • 285Likes

Hey @LuukHerben . Welkom hier!

Ik help je graag verder. Vul je snel je profiel aan, zodat ik weet “wie je bent”? 🙂 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9152Reacties
  • 2918Oplossingen
  • 1989Likes

Hoi @LuukHerben 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat een Vodafone medewerker hiermee het beste kan helpen. Als je bij je profielinstellingen alle informatie invult dan kan de medewerker gelijk voor je bekijken wat er aan de hand is en misschien wel gelijk oplossen.

Hoe en wat in te vullen bij je profielinstellingen, dat lees je hier.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 928Reacties
  • 179Oplossingen
  • 285Likes

Hey @LuukHerben . Welkom hier!

Ik help je graag verder. Vul je snel je profiel aan, zodat ik weet “wie je bent”? 🙂 

Bekijk in context

Uitgelicht topic