Viv

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sim kaart activeren

Hallo, ik heb een nieuw toestel ontvangen met nieuw sim kaart alleen lukt het mij niet om mijn sim kaart te activeren. Ik heb nu op mijn oude en nieuw toestel geen netwerk verbinden met mijn abonnement.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedemorgen ,

Je kunt via www.vodafone.nl/support/contact/ alle media kanalen bekijken waarop de klantenservice aanwezig is. Neem als voorbeeld de Live chat ook zij kunnen je verder helpen :).

We kunnen via het forum geen simkaart activatie doen. Het forum is alleen bedoeld voor Trips & Tricks. Mocht je nog eens vragen hebben horen we het graag van het terug.

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedemorgen ,

Je kunt via www.vodafone.nl/support/contact/ alle media kanalen bekijken waarop de klantenservice aanwezig is. Neem als voorbeeld de Live chat ook zij kunnen je verder helpen :).

We kunnen via het forum geen simkaart activatie doen. Het forum is alleen bedoeld voor Trips & Tricks. Mocht je nog eens vragen hebben horen we het graag van het terug.
Anonymous
Niet van toepassing
Zorg er wel voor dat je het klantnummer bij de hand hebt. Deze kun je terug vinden in my vodafone en op een factuur
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic